#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 8
累積人氣: 11049
站內搜尋
2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


2008-08-23 分類: 未分類

 

好的 沉澱了 沒有火花不要燒

 

 

是嗎?  我根火柴都差不多燃燒盡了…沒結果,

 

 

擦光所有火柴難令氣氛像從前閃耀
至少感激當日陪著我開甜蜜的玩笑

 

 

 

2008 年 8 月 22 日  星期五   晴天


2008-08-22 分類: 未分類

---------------------------

點解..你可以咁樣...?  我有點兒妒忌... 

---------------------------

就算幾老友…都要保持少少客氣 ,因為愈老友,彼此間就愈不尊重

---------------------------

近期要同家人AND牙蘇致歉,原諒我無禮

---------------------------

其實我真本性係點既呢?   外向,內向?     女仔係咪唔鐘意男仔太正經 或太唔正經呢^^

---------------------------

死過翻生...專注學業....

---------------------------

 

sorry...總係覺得同你相處有D奇怪...可能我太假了...

 

 

2008 年 8 月 17 日  星期日   晴天


2008-08-17 分類: 未分類

 

camp

 

尼個營,令我發覺左好多野...

發覺左我瘦左,身子差左

發覺左我被動左係某d重要既時刻

發覺左我唔算一個待人好既人

發覺左我有唔成熟既一面

發覺左我其實好渺小

 

 

不過我發覺我beyond左

 

beyond左我既恐懼 

 

咳咳…可能係你地眼中,我行第二層係好冇用,但我覺得我自己已經好勁.

我...我再唔係小五時期行獨木橋驚到喊既牙ken..

我...我再唔係每次去海洋公園都唔敢望欖車風景既牙ken..

腳震沒了,再也不是在抱柱大叫「唔得、唔得」

果一刻既我,腦入面淨係諗住點先可以快d過到去,吸一口氣,踏步 ,吸一口氣,踏步,我得,我得

直到我接觸地面果一刻...我覺得我beyond左…因為我以前唔係咁...

 

縱然有人覺得我仍然爬得不夠高,不夠快     但..........so what?   

我覺得我beyond左     我有勇氣我下次會爬得更高,更快...

 

我係我   我為我爭氣、我為我自豪

當然如果加埋你地既掌聲,我笑容更加燦爛喇~ 四萬咁口牙^^


 

 


 

2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


2008-08-03 分類: 未分類

 

2008-08-03

晚再一次有個深刻體驗…繼上次DV CAMP 暴雨下建帳篷BBQ後,今鋪更將難度推高…

黎過黑夜中探摸…冇任何光源下bbq..何必呢…

搞到我部電話由爆哂六格電量劇降至得返一格....

不過同d新朋友b都係一個5錯既活動既~希望冇悶親你地la....

唉…我d電影話題可能真係太悶la><

-------

放榜大家加油~我都要加油~毋忘07年放榜

-------

hey...訓5著即管搵我.........

 

-------------

 

 

2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: 未分類

玩完嚕~重歸舊軌