體驗 苦驗 耐性試驗
兩日過左…我做左十八個鐘「倉務員」
活係可以一處不分清晝夜…不怕天氣既長方盒度…
任由時鐘擺佈…打卡機就是索帶…左袋界刀,右袋藍筆…
終日只重覆多個動作…搬、推、拉、拎、放、劃、搬、推、拉、拎、放、劃、
搬、推、拉、拎、放、劃、搬、推、拉、拎、放、劃、
-----------------
體驗
體驗賺錢辛苦滋味 體驗所謂低文化人去做既牛工 體驗工作既圈子
由我四肢去親身體驗
苦驗
出賣勞力苦不苦? 日日縮於混濁、悶熱既環境九粒鐘苦不苦?
人情冷暖滋味苦不苦?
耐性試驗
一日試驗可能不足掛齒,唔夠深刻…我捱苦程度可以去到邊呢?
熱度維持到邊度。。。
----
係! 我就係唔甘心…我就一定唔襟捱? 以往十幾年都係咁?
我想證明…… 我可以的…
唔係所謂既「荀工」先值得去做既!
|