今日既一切 只能用兩個字黎形容------報應
本來可以唔洗咁…自作自受…
-----------
加油…我只能不斷咁勉/安慰自己…
唉…真衰…次次都係咁…我幾時先可以改到…
應認真又唔認真…激死!
-------------
又有個感覺…點解好似錯過左好多同你相處既時間既?
不巧合?
加油
我係黑馬黎架
加油油站
需要入油人士包括:(排名不分先後)
KEN哥下星期補考英文
羅威哥FINAL YEAR TEST
最後當然係小ANTA既琴魔大考驗喇~
拿~入滿油就要極速奔馳架喇~勇往直前~GOGOGO~!
P.S (KEN哥要擺脫墊底王惡名…有D野…衰一次就夠哂架喇~
只要仲有手指…仲有一顆識跳既心…再衝過!!!!我支持你~)
HA...
Pray for all death