心意截止時間為7-6-2008 12:00am
最鐘意既10套電影:(排名係分先後)
Eternal sunshine of the spotless mind (無痛失戀)
The truman show (真人show)
暗戰 (HK)
Forrest Gump (阿甘正傳)
The Green Mile (綠里奇蹟)
童夢奇緣
無間道
The Pursuit of Happyness (尋找快樂的故事)
Pay it forword (讓愛傳出去/拉闊愛的人)
The terminal (機場客運站)
以上10套都係好值得睇~
KEN哥推介 IF覺得唔好睇就打果個導演啦~NOT ME>V<
最鐘意既導演:彼得威爾(真人show) 法蘭迪拉邦特(綠里奇蹟)
羅拔湛米基斯Robert Zemeckis(阿甘正傳) 杜琪峰(暗戰)
最鐘意既演員:不二之選: 占基利 Jim Carrey 湯漢斯 Tom hanks 
韋史密夫 Will smith 劉德華Andy lau 劉青雲 Sean Andy
最鐘意戲既種類: 溫情、勵志、振奮人心或有劇情、估唔到竟然係咁?
最難忘既一幕: 阿甘正傳--阿甘知道面前個細路係佢個仔果一幕,又驚又喜...驚佢個仔同佢一樣係智障...
最振奮既一幕: 霍元甲--霍元甲(李連杰)中毒都堅持上台,果一刻,各人大嗌「自強不息」, 我都嗌左出黎...
最緊張既一幕: 魔間傳奇 I am legend 太陽收陽光果一刻…D癲狗出黎咬韋史密夫…我果時真係大嗌:仲唔走~咬你喇~
最咬牙切齒既一幕: 綠里奇蹟果一幕果奸仔竟然用乾既海綿(佢應該整濕舊海綿,受電刑果個死囚先可以完全通電,
海綿唔濕,通d唔通d,個死囚監生電到燶左…我果時睇到係咁依嘩鬼震)
最眼濕濕既一幕: 其實反而電視比較多d,如果電影就係催淚電影 童夢奇緣入面劉德華叫佢老豆唔好食煙既一幕…
睇到我丫…雖然只係短短既十幾秒…
最嚇我一跳既一幕: 魔間傳奇 I am legend一開頭隻獅子跳出黎,真係嚇到我彈起
-In戲院 -
睇完身體不適既電影: 末世凶煞cloverfield 鏡頭搖晃程度真係唔係個受得...我身子弱就受唔到...
最難忘既電影: 魔法奇緣Enchanted 哈哈~大個仔左
第一次入戲院睇既鬼片: 鬼兆 Gothika 唉!又一後悔體驗
--------------------------------------------------------------------
睇左最舊既電影:畢業生 The Graduate(1967)
最失望既電影: 娛人先生Man on The Moon(占基利) 可能係占基利既關係…睇完都唔係好接受到…
最爛既電影: 功夫灌籃....毫無價值可言
最百看不厭既電影: 我鐘意既十套+周星馳既舊片
最想由自己翻拍既電影: 暗戰
最佩服劇本既電影: 無痛失戀 Eternal sunshine of the spotless mind (好高難度)
最鐘意電影既主題曲: 琳歌有情人 Music And Lyrics - Way Back Into Love
最鐘意電影既插曲: 畢業生-The sound of silence (披頭四Beatles 唱)
最鐘意電影既純音樂: 阿甘正傳 你一定有聽過架....
最鐘意電影既角色: 無痛失戀既JEOL(占基利)
----------------------------------
我要睇多D電影,充實自己.當然希望有人陪我一齊感受睇電影既樂趣LA~
|