#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 10
累積人氣: 11039
站內搜尋
2008 年 6 月 7 日  星期六   晴天


2008-06-07 分類: 未分類

 

 

 

 

心意截止時間為7-6-2008 12:00am

 

最鐘意既10套電影:(排名係分先後)

Eternal sunshine of the spotless mind (無痛失戀)

The truman show (真人show)

暗戰  (HK)

Forrest Gump (阿甘正傳)

The Green Mile (綠里奇蹟)

童夢奇緣

無間道

The Pursuit of Happyness (尋找快樂的故事)

Pay it forword (讓愛傳出去/拉闊愛的人)

The terminal (機場客運站)

 

上10套都係好值得睇~ 

KEN哥推介  IF覺得唔好睇就打果個導演啦~NOT ME>V<

 

 

最鐘意既導演:彼得威爾(真人show)   法蘭迪拉邦特(綠里奇蹟)    

羅拔湛米基斯Robert Zemeckis(阿甘正傳)杜琪峰(暗戰)

 

 

最鐘意既演員:不二之選:  占基利 Jim Carrey   湯漢斯 Tom hanks

韋史密夫 Will smith  劉德華Andy lau 劉青雲 Sean Andy

 

 

最鐘意戲既種類: 溫情、勵志、振奮人心或有劇情、估唔到竟然係咁? 

最難忘既一幕:   阿甘正傳--阿甘知道面前個細路係佢個仔果一幕,又驚又喜...驚佢個仔同佢一樣係智障...

最振奮既一幕:  霍元甲--霍元甲(李連杰)中毒都堅持上台,果一刻,各人大嗌「自強不息」,  我都嗌左出黎...

最緊張既一幕:   魔間傳奇 I am legend 太陽收陽光果一刻…D癲狗出黎咬韋史密夫…我果時真係大嗌:仲唔走~咬你喇~

最咬牙切齒既一幕: 綠里奇蹟果一幕果奸仔竟然用乾既海綿(佢應該整濕舊海綿,受電刑果個死囚先可以完全通電,

                                   海綿唔濕,通d唔通d,個死囚監生電到燶左…我果時睇到係咁依嘩鬼震)

最眼濕濕既一幕: 其實反而電視比較多d,如果電影就係催淚電影 童夢奇緣入面劉德華叫佢老豆唔好食煙既一幕…

                              睇到我丫…雖然只係短短既十幾秒…

最嚇我一跳既一幕:  魔間傳奇 I am legend一開頭隻獅子跳出黎,真係嚇到我彈起

 

-In戲院 -

睇完身體不適既電影: 末世凶煞cloverfield   鏡頭搖晃程度真係唔係個受得...我身子弱就受唔到...

最難忘既電影:  魔法奇緣Enchanted   哈哈~大個仔左

第一次入戲院睇既鬼片:  鬼兆 Gothika    唉!又一後悔體驗

-------------------------------------------------------------------- 

睇左最舊既電影:畢業生 The Graduate(1967)

最失望既電影: 娛人先生Man on The Moon(占基利)   可能係占基利既關係…睇完都唔係好接受到…

最爛既電影: 功夫灌籃....毫無價值可言

最百看不厭既電影:  我鐘意既十套+周星馳既舊片

最想由自己翻拍既電影: 暗戰

最佩服劇本既電影: 無痛失戀 Eternal sunshine of the spotless mind  (好高難度)

最鐘意電影既主題曲: 琳歌有情人 Music And Lyrics - Way Back Into Love

最鐘意電影既插曲:  畢業生-The sound of silence   (披頭四Beatles 唱)

最鐘意電影既純音樂:  阿甘正傳      你一定有聽過架....

最鐘意電影既角色:  無痛失戀既JEOL(占基利)

 

 

----------------------------------

要睇多D電影,充實自己.當然希望有人陪我一齊感受睇電影既樂趣LA~

 


 

2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


2008-06-06 分類: 未分類

 

49個唔交功課既藉口   紅色果D我曾經講過>v<

1) 唔記得.
2) 記得不過唔想做.
3) 唔識做.
4) 唔鍾意做.
5) 老豆唔肯幫我做.
6) 大哥尋日冇返屋企,冇人幫我做.
7) 掛住打機,冇做.
8) 掛住陪男/女朋友,冇做.
9) 要陪隻狗,冇做.
10) 乜要做咩?我唔知喎.....
11) 冇寫低要做.
12) 尋日冇返學,唔知要做.
13) 尋日走左堂,唔知要做.

14) 上堂時訓左,聽唔到你話要做.
15) 你話做我就做,咁我咪好冇面?
16) 我唔妥阿sir你所以至唔做,其他阿sir既功課我交齊架.
17) 我唔鍾意呢科.
18) 阿sir你樣衰.
19) 我冇買書,做唔到.
20) 我冇買簿,做唔到.

21) 我有做,不過冇帶返黎.
22) 我有做,不過俾隻狗食左.
23) 我有做,不過俾細佬畫花左.
24) 借左俾阿邊個抄,佢未還.
25) 尋日屋企火燭.
26) 尋日屋企水浸.
27) 尋日格離屋火燭.
28) 點解冇做?因為冇做..
29) 今日要交?乜唔係下個月先要交咩?
30) 去左補習, 冇時間做.
31) 我仲以為阿sir冇返唔使交.阿sir你太令人失望啦.... (真係有講過,不過同牙sir熟先咁講)
32) 太多其他功課,做唔哂.
33) 冇乜其他功課,冇心機做.
34) 尋日阿三叔公八姨婆五姑姐六舅父一齊生日,連續飲左五餐.
35) 尋日阿三叔公八姨婆五姑姐六舅父一齊黎左我屋企打牌.
36) 尋日阿媽打牌三缺一, 我冇理由唔孝順佢呀....
37) 要搞open day.
38) 要搞swimming gala.
39) 要搞sport day.
40) 要練校隊.
41) 阿sir你細個讀書都試過唔交功課啦, 而家咪係咁....
42) 唔交功課好小事,阿sir你唔好大驚小怪.
43) 唔交功課冇所謂,會考考得好就得啦!
44) 之前個兩堂既阿sir睇實哂, 抄唔到功課.
45) 冇人肯借功課我抄.
46) 今朝太遲返, 抄唔切.
47) 人生得意須盡歡......所以我尋日去左玩.
48) 整homepage, 冇時間.
49) 做唔哂功課我都照返學, 阿sir你仲有咩不滿?  (Cool~)

 

★★★★★★★★★★★

12/49    原來我都幾.........

哈哈哈

 

2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天


2008-06-02 分類: 未分類

 

尼個牙sir真係好不滿…我覺得我上左佢total 45個鐘…

我係佢身上一樣野都學唔到…係我無心向學丫…定抑或是係佢hei教? 白收人工?

根據全班半年既觀察…好大機會係後者…

 

…之前問佢可5可拍片黎交功課…佢又話我為難佢…指明要用相…

用相?  ok fine...我都唔算hei做比你la...我打字幕都打左4個鐘…

 

今日交功課…人地拍片黎交…佢就話人地好~有水準…超班……

我套片就話我上網down相,冇原創…傻架..我諗既對白唔係我自己諗既…?

我錄既音唔係我自己錄既? 連D特效牙~都係我自己砌出黎架!

人地用D軟件預設既模式,就咁擺自己去玩D相插入去…又話正~咁又話要原創!??

咁叫自己整啊????  what the~

 

 

請你祝福我自修成功!    多謝阿sir   你係得既!

 

 

 

calm down

********************************************

 

 

 

我不滿。


不滿足
或是
不滿意?

是過度奢求的不滿足
或未達理想的不滿意?

不滿
雖是事實
但態度決定觀點
 

 

不過我係唔滿意牙sir教學態度多D 

 

 

 

 


2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


2008-06-01 分類: 未分類

what 's up  man !?

 

 

2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


2008-05-28 分類: 未分類

既…考試理應至少要合格…係我要求太低...十幾年都係咁...

 

尼個星期我就黎崩潰…

 

好彩今晚有東爺拉返我上黎…

仲有你聽左我半個鐘既牢騷…多謝哂……… 

 

仲有兩日炸 ~撐住!