今日好攰 因為今日過得極之充實 所以堅持一下 在這兒留下足跡 以作記念
惡因: 昨夜將V-NET CAMP 數百幅相上載到相簿內
至深夜4:00才完工…歷時5小時(當然…開頭是HEA做的)
惡果: 今日打喊露超過一百次
-是日行程-
9:30 到 KF MTR東海堂會合上石圍角
10:45 帶領一羣自閉症小朋友步行到荃灣百老匯
11:30 睇「變形金剛」
2:00 食下午茶
3:30 解散
其實本來咁就可以返屋企教教豬
不過…………有餘波……
4:00 到牙樂度操身子
6:00 搭牙SO車到飛鵝山影日落夜景
8:30 於KF跟牙樂食飯
10:30 返家
感覺猶新…記憶零碎
攰 唔願起身 拖 遲到 識左新女義工Tobe 熱 一身汗
中段 感覺不好受 炆 變形金剛超好睇 爆瘡 食飯靜 又比人讚靚仔^^
操大隻 辛苦 忘我地挑戰跑步機最高速 FEEL到手臂略有小成 暗喜
即興扑槌去飛鵝山影景 首次坐牙SO車尾 又驚又喜
山上景色一絕 冀望下次下次 食飯 感觸良多 讚揚某君 不解某人
攰
↑日落

↑雲層
 
←型
←遙望
|