#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 34
累積人氣: 11075
站內搜尋
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


2007-07-31 分類: 未分類

首先恭喜肥雅怡成人~! 十八歲可以講係新階段既起步~

唔知道到我十八歲果一刻…我會有咩表情尼? 

狂歡!?  大叫?   定係不斷地講多謝多謝呢?

 

哈……

 

冇擺希望落去…至少唔會失望先…

 

 

 

2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


2007-07-28 分類: 未分類

          求求你…請不要再妄自誹薄…       

我已經再冇動力去理會你了…


無奈…苦笑都掛盡我面龐… 

 

2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 分類: 未分類

今日好攰        因為今日過得極之充實   所以堅持一下 在這兒留下足跡   以作記念

 

惡因:  昨夜將V-NET CAMP 數百幅相上載到相簿內     

至深夜4:00才完工…歷時5小時(當然…開頭是HEA做的)

 

惡果:  今日打喊露超過一百次

 

-是日行程-

 

9:30 到 KF MTR東海堂會合上石圍角

10:45 帶領一羣自閉症小朋友步行到荃灣百老匯

11:30 睇「變形金剛」

2:00 食下午茶

3:30 解散

 

其實本來咁就可以返屋企教教豬

不過…………有餘波……

 

4:00 到牙樂度操身子

6:00 搭牙SO車到飛鵝山影日落夜景

8:30 於KF跟牙樂食飯

10:30 返家

 

 

感覺猶新…記憶零碎

 攰  唔願起身      拖            遲到         識左新女義工Tobe         熱     一身汗     

中段  感覺不好受     炆     變形金剛超好睇      爆瘡     食飯靜       又比人讚靚仔^^   

操大隻    辛苦        忘我地挑戰跑步機最高速     FEEL到手臂略有小成   暗喜         

即興扑槌去飛鵝山影景      首次坐牙SO車尾      又驚又喜     

山上景色一絕       冀望下次下次     食飯        感觸良多      讚揚某君     不解某人            

攰     

 

 

 

*日落* 

↑日落 


↑雲層 

 

 

←型

    ←遙望

2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


2007-07-10 分類: 未分類

不知所謂…唔想捉人出黎興師問罪…無謂丫…

 

2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


2007-06-18 分類: 未分類

 

 

 

睇清楚  我係邊一個 
 我想你聽清楚 聽清楚 聽清楚
 我其實有好多個
 So I Play It Loud 
  
  
若是你願意見我 就脫下那面具