B女:「嗚嗚嗚~~~我想死牙~~~全世界既人都唔鐘意我..」
B哥:「乜你認為全世界既人都識得你咩……?」
全場「.................」
微微細雨天~~
東爺返左大6~搞到我百無了賴, 唯有係屋企抖、抖、再抖…
冇野做,人就會亂諗野~諗牙諗~諗牙諗~
到左食夜晚果餐陣時~
我親愛既屋企人又再一次深入咁探討我學業既問題~
恍如變左真正「跌屎cut純」咁~唉~
牙爹:「好喇~各位家庭成員,今晚我地要討論既題目就係
「梁凱杰果條死仔仲未肯溫書,終日卦住玩,如何有解決方法?」
「 in my opinion……………」
牙娘:「呃~~對唔住~尼個係中文「跌屎cut純~請你轉返「窗爐」
牙爹:「噢……釘橋~鎖你~鎖你~咁……在我的意見中,
我覺得最有效既方法就係……就係……唔比佢玩~
咁條死仔就肯溫書架喇!!」
牙娘:「咁如果佢唔玩…死左去訓教尼?」
牙爹:「……………」
弟忽然拍枱~大喝一聲:「我決定大義滅親!! 封機!!!」
我望住咁正氣既佢~細細聲咁講:「細佬~~~~~就算我唔打…
你都要打架………」
弟:「我唔怕!! 我出街打!」
「澎」!!!!一聲巨響…有個人訓低左~
係尼個咁懢尬既moment上…我牙娘又有個睇法…
牙娘:「我好唔贊成尼位deedee既睇法~我認為e+當務之急就係…
就係…你班條友好快d同我飲哂d湯佢!!!」
我牙娘說話都未講完…跟住佢除左聽見「焦」一聲既移動音響,
剩下的只係望見我牙爹同我細佬逃跑中既背影…佢唯有係空氣中慨歎…
「衰佬! 衰仔!! 成王敗寇!!! 聽日你地就知死!!」
而我!? 我緊係想走喇……不過當時我牙娘猶如李小龍上身…
左手擒住我條…………褲…
右手揸住把牛肉刀(話時話…佢幾時拎出黎架一.一)
咁降住我…
係我未出招既時候…我已中左招…果真夠 快! 狠 !準!
XXX~算你狠~! 嗚嗚嗚………><
24小時後又一好漢! 我飲!! 「澎」!!!!一聲巨響…(暈)
再一次有個人訓低左~
↑我既胡思亂想……
|