#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 23
累積人氣: 11064
站內搜尋
2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


四人幫聚會 分類: 未分類

0:01   岩岩返到屋企


人幫聚會      都闊別左成個幾月有多~咁先係架嘛~顧中四人幫~!

打下波仔~去到老地方~見到三件骨杉杉既杉人~

頭又骨杉杉~仲唔著衫~成個樣咁~^o^~

打打下~

feel到自己身子返d~冇頭暈/痛~不過仲係冇乜氣咁一w一||

好玩~又好快熄燈~去西村食宵夜~四人幫吹水~互死穴~

原來大家都係乜架喎~

唉~~死穴~死穴~講左實比人笑~   >0<   

今晚的確能夠解左d多日來既怨氣~~~~吹走你~~~>3<


!!日補課~做野!          狂人!!

2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


狂想 分類: 未分類

B女:「嗚嗚嗚~~~我想死牙~~~全世界既人都唔鐘意我..」

B哥:「乜你認為全世界既人都識得你咩……?」

全場「.................」

 

 

微微細雨天~~

 

東爺返左大6~搞到我百無了賴, 唯有係屋企抖、抖、再抖…

冇野做,人就會亂諗野~諗牙諗~諗牙諗~

到左食夜晚果餐陣時~

我親愛既屋企人又再一次深入咁探討我學業既問題~

恍如變左真正「跌屎cut純」咁~唉~

 

牙爹:「好喇~各位家庭成員,今晚我地要討論既題目就係

「梁凱杰果條死仔仲未肯溫書,終日卦住玩,如何有解決方法?」

 「 in my opinion……………」

 

牙娘:「呃~~對唔住~尼個係中文「跌屎cut純~請你轉返「窗爐」

 

牙爹:「噢……釘橋~鎖你~鎖你~咁……在我的意見中,

我覺得最有效既方法就係……就係……唔比佢玩~

咁條死仔就肯溫書架喇!!」

 

牙娘:「咁如果佢唔玩…死左去訓教尼?」

 

牙爹:「……………」

 

弟忽然拍枱~大喝一聲:「我決定大義滅親!! 封機!!!」

 

我望住咁正氣既佢~細細聲咁講:「細佬~~~~~就算我唔打…

你都要打架………」

 

弟:「我唔怕!! 我出街打!」

」!!!!一聲巨響…有個人訓低左~

 

係尼個咁懢尬既moment上…我牙娘又有個睇法…

牙娘:「我好唔贊成尼位deedee既睇法~我認為e+當務之急就係…

就係…你班條友好快d同我飲哂d湯佢!!!」

 

我牙娘說話都未講完…跟住佢除左聽見「」一聲既移動音響,

剩下的只係望見我牙爹同我細佬逃跑中既背影…佢唯有係空氣中慨歎…

「衰佬! 衰仔!! 成王敗寇!!!  聽日你地就知死!!」

 

而我!?    我緊係想走喇……不過當時我牙娘猶如李小龍上身…

左手擒住我條…………褲…

右手揸住把牛肉刀(話時話…佢幾時拎出黎架一.一)

咁降住我…

係我未出招既時候…我已中左招…果真夠 快! 狠 !準!    

XXX~算你狠~! 嗚嗚嗚………><

24小時後又一好漢!  我飲!!  「」!!!!一聲巨響…(暈)

再一次有個人訓低左~ 

 

 

↑我既胡思亂想……


 

2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


痛死 分類: 未分類

手軟腳軟都唔緊要……

最攞命係個頭無時無刻都好似比針拮咁……

痛死…唉……

2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


…………… 分類: 未分類

的確………我心入面…係有D想……………

唉………人性…

 

 

 

 

 

 

老師一番話 分類: 未分類

我唔係在乎你咁低分…

我係驚你因為咁低分而失望…因為低分而放棄…

我依然相信你依家發力仲黎得切…

我冇放棄過你~你都再冇藉口唔返齊補課……

以上係我maths阿sir對我講既一番話…當時我淨係識望住張枱…

 

知恥近乎勇

同志們~永不放棄~!  我都好憎比人睇小~!!