|
|
野仔&"u"
| DATE2008 年 4 月 18 日 星期五 |
|
今日*
野仔開sh0w喇"
好開心牙!!
你地要加油喔*V*"
岩岩無聊打左上"U"喔"
留左言喔-V-" 驚/口\
今次個題目係"煩惱事"-3-"
依排真係好煩惱喔"
吾知聽日會可會播我段留言呢= ="
賣下廣告先"
大家記住聽"U"喔
星期六5p.m.-7p.m."
63073374"打比佢地,佢地係"U"..!*
AND"
森美移動喔"
星期六11p.m.-1a.m.
|
TIME cM哇**2008-04-18 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 57 | »
|
|