| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 6 月 23 日 星期五 |
 | |
| 數學,,中文 |
嘻'' 2科都係我最唔掂的''
數學 最衰係3角形,,
中文不嬲都衰的啦,, 救返就出奇,,
數學份卷,, 完全唔知佢講咩,,
ok,,我亂做'' 有一頁,, 成頁都冇做,,,
真係唔知佢點計,,,
唔會唔合格掛.. 唔想暑假都返學bo,,
好心考試就出易d啦.. 低能的,,,
中文,,梁SIR出的,,,,
果然高深,,,
不過我諗好過數學的,,,
合唔合檐,, 我都唔敢講,,,
d閱讀理解 好多好煩呀,,,
見到就想撕爛份卷呀,,,
枉我仲可以禁冷靜做卷 = =''
之後有星期6,,日
聽日先溫書啦,, 今晚都抖下呀''
日日溫 都唔係辦法,,
雖則我都知中史煩左d,, 多野左d,,
但係點都要死左先算啦,,
|
刊登時間︰2006-06-24 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 22 日 星期四 |
 | |
| 科學,,普通話 |
科學,, 話佢難又唔係,, 易又唔係,,
陳剛強出的,, 都唔知佢邊水 = =''
最好笑就係 思思同missHK,, 某d細胞呢,, 亂填''
普通話,, 都唔識的,,,
溫唔溫都係禁樣,, 最衰就係咩聲個d野,,
考完,,落雨''
得1把傘,, 唔洗諗住走啦,,
坐陣先吧''
等到細雨d 我同kai仔就走啦,,
點知行到出去 見到嘉怡個fd,,
又行返入去 叫佢地出去,,,
禁之後就一齊行啦,,,
有傘都冇用,, 都係成班濕哂''
行到半路 發現張嘉怡都冇濕的,,,
囉傘潑濕埋佢,, 點可以禁過份,,
我地濕 佢唔濕先得的,,, 係咪先!? |
刊登時間︰2006-06-24 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 88 | »
|