琴晚小丸問我地會唔會搞食飯
不過因為係食日本野所以小丸去唔到 真係可惜
今日下就偉健叫我唔好買蛋糕
因為都食飯啦食唔落個蛋糕
所以算啦 下年先買囉為有
唉~因為正係book台正係book到pm10-12
所以我地都9點先出門口
我打比偉健既時候佢都出左門口話想一個人行下先wo
我出到去cwb係sogo等崔同布林都黎到先去搵偉健
我地上到松屋都等左幾個字先入到去
我地一路食野一路吹水大家都講得好開心
11點半左右我地淨哂
因為都係到聽隔離台講野 隔離台有2個女人同一個男人big一個tb講佢拍拖既野
崔同偉健都聽到笑哂出黎
隔離台有個女人叫我地聽好喇唔好笑唔係我問唔到
我同果個女人講洗唔洗幫口問 之後佢話唔洗><"
我地等到汁哂台我地先走
唉~平黎影到崔d相比小丸
點知布林幫崔手拿左我個相機仲del哂d相><" |