| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
我舊曆生日!!!  |
分類: 未分類 |
尋日係我舊曆生日
我本來想係新曆生日(直係25號)
個陣先同d fd去慶祝既
不過個日我唔係香港
所以就係舊曆慶祝
我尋日一早出左荃灣搵一搵人之後
11點幾返到天水圍
之後12點去左娃兒屋企
等細粒放學
之後再去左細粒屋企
等埋大晴同小禁...再去北江行街同影貼紙相
行到4點幾...返左細粒屋企食野
之後去娃兒到慶祝
我地買左一打啤酒上去
仲買左生日蛋糕同pizza
食蛋糕個陣笑死左我..哈哈
真係多得小禁...哈
今年離個舊曆生日係我過得最好玩最白痴既生日XD
|
2010 年 7 月 17 日 星期六  |
| 2010-07-17 |
分類: 未分類 |
今日12點幾1點陪小晴去左銀座買野 買完之後就去左天瑞搵細粒 係佢屋企樓下等左佢15-20分鍾 之後再去北江行街 行到3點幾送妯粒返屋企 係佢後樓梯陪左佢一陣 佢返屋企... 小晴就去左我屋企 玩左一陣...佢4點幾5點就走左 我自己一個係屋企悶到6點 就出去跳......
(閱讀全文) |
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
| 2010-07-13 |
分類: 未分類 |
今日發生左d咩就唔多想講啦 不過我想聽d慘d既歌呀 請問大家有咩歌好介紹呢 唉... 有時做人真係做到好攰 又好多野諗好多野煩 又唔知點去解決 我好想有人可以幫我將所有既煩惱解決曬 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 36 | »
|