今日係聖誕節
首先係到同大家講聲
今日我同呀媽出左去行街
多人到死,行到我死死下=(
買左好多3呀(唔洗我比$)
我離個聖誕節無咩特別
呀媽唔比我同fd出街(慘.....T^T)
今日重要係m記見到呀哥
本來我都唔知係佢離嫁
之後係sms到問返佢先知
離個世界真係細啦
順面係到祝呀哥同呀嫂
尋日同肥仔,麥銘,呀寶,朱海林,Oh my gog,陳卓瑤,鋼牙,細佬,細佬個細佬,楊子瑩,
去左小欖BBQ
我遲大到XP
肥仔教錯我地搭車(好想打佢囉)
去到個到好q悶囉
但係都ok好玩既
(好玩既個d野唔想講,想知就自己係msn問我啦XP)
起碼我呀媽比我出夜街啦
我地走個陣係到講鬼故
個死人朱海林講個d鬼故係銀座公園既鬼故囉(我住係銀座對面咋)
我重要自己返屋企(我好驚呀>_<......(閱讀全文)
今日照相,早放
我一照完班相就要去音樂室換3去再照band相
照完個陣9點2
我就整個頭+換3
整到9點10先返上去上堂
上左十分鐘又小息啦
上數學堂個陣諗起尋日同我呀媽嘈個d野
我一諗起佢唔夠我串個個樣......
我就係到奸笑
我個心好涼呀(自己都覺得自己好衰呀>.<)
但係次次佢一唔夠我串就無理取......(閱讀全文)