尋晚因為某某A同某某B既事煩到我死
如果你地散左我一定好唔開心嫁
你地都係我個fd
我都唔知幫邊個好
係你地兩個中間好煩呀
今日見到你地咁樣
唔知點解好想T^T
我都覺得自己傻左
好彩你地最後都無事
今日好開心得到某某個電話
重係到sd d白痴野
超happyXD
尋日去左表弟屋企玩
同表姐個d玩到2點幾返左我屋企訓
係表弟到玩個陣
因為我不停係到sd sms既關係比人係到嘈我
同我sd既人其中兩個都係我既best friends(佢地係情侶離嫁)
原來佢地之間都有問題嫁
我都係係到盡力幫佢地嫁啦
尋晚返到屋企同表姐傾到3點幾4點先去訓
今日訓到12點幾先起身
同表姐個d出去飲茶
之後去左剪頭......(閱讀全文)
今日係2010年既第一日
係到我要多謝小晴(唔話你地知點解)
2010年既第一日就要被迫留係屋企溫書同做功課
因為老豆係到
所以一定要做乖乖女
尋日倒數呀媽唔比出街
我只可以係屋企陪人倒數咋
但係都幾開心既
岩岩飲左d酒(都ok多下)
有d頭痛啦
今日打住咁多先......(閱讀全文)