今日又係一個悶到嘔既日子!
但係都有d好笑既野既....
今日上英文堂個陣見到粱文超訓著左個個樣真係超好笑!
我真係好想打醒佢!
放左學之後又要留band!
要我教d新人吹野!
點教佢都吹唔到,真係超想打佢囉!
自己吹唔到又係到嘈,佢無野呀!好心d f.1仔就唔好咁煩啦!
之後我同肥彭,周莉佢地一齊返屋企!
次次麥婷都要走先!我地大家都慣曬嫁啦!
今日就離悶死我啦!
上英文堂個陣差d訓著左呀!
之後我放學個陣同謝比嘉一齊返去!
返去之前佢話想去食m記!
我就同左佢去銀座間m記到食野!
佢超好囉!請我食野!
我地大家都交換左好多秘密!
我覺得佢都好明白我囉!
同佢做fd都幾好玩!
今日係籃球比賽!
比人叫左去打囉!其實都唔係好想打嫁咋!
一開頭我都唔知自己做咩,個腦好次諗緊其他野咁,搞到好次唔識打咁!
之後下半場就開始醒啦!
但係都係輸左!超唔開心囉!
知自己打得唔好!超內疚囉!