今日考左I.S同英文
我I.S就識
但係英文就.....
唉....
聽日重要考中史同數學
數學我就最有信心
中史就係我咁多科最差最無信心既一科
好擔心呀!
今日我發現我個fd原來....
重中意呀邊個邊個(不能說的秘密)
今日打到離到!
前幾日我買左兩條白水晶手鏈
一條黑耀石頸鏈
重有一條黑耀石電話繩!
白水晶係咁多種水晶之中
最好最唔老土既!
而黑耀石可以令自己心景平和
重會好訓d!
我買兩條白水晶手鏈
有一條係比我自己既
第兩條係送比一個...
最明白我,最了解我,最相信我既最好朋......(閱讀全文)
下個星期就考試啦!
好擔心我要重考呀!
我唔想呀...
好樣衰嫁嫲!
如果比我考到科科合格我已經好開心嫁啦!
唔理點都好!
大家要一齊加油呀XD