我唔想同佢講呀!!!
你唔好逼我啦!!明知咁做一定唔得!可能係我太悲觀!
但係我覺得你都太樂觀!!我唔知點解覺得有d唔好既預感!!
我本來都想同你講嫁!但係...........
但係我都唔知自己點諗!!
so我就無同你講!!係到同你講句[對唔住]
我今我生日呀!好開心呀!
今日去左表姐到BBQ!!!都幾好玩!
重去左唱K!!!!
你話我中意佢!!無可能!!!!!! (其實我自己都唔知係唔係)