我今日返學個陣見到佢(離個同前兩篇文章既人係兩個人)
我見到佢都唔知點面對佢!
我同佢對望左幾秒!
如果係之前我見到佢我會好開心!
但係......已經唔同啦!T^T
今日又無得出街!我就離死係屋企到嫁啦!
日日都悶到嘔!