| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 |
分類: 未分類 |
今晚過左12點就係2010年啦
今晚我會係屋企陪人倒數
講返今年都無咩特別
只係係今年幫左好多人解決一d問題
自己都有好多開心同唔開心既野
重有好多問題
但係離d問題fd都幫唔到我嫁啦
都係要我自己去解決
今年我重多左個呀哥(當然唔係親呀哥啦)
以我細佬(都唔係親細佬)都重係咁低能
其實今年我有好多野想做都味做到=(
2010年希望可以做到啦=]
|
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
| 2009-12-29 |
分類: 未分類 |
今日又要返band啦 但係今日馬來西亞個d人離同我地交流 我重以為馬來西亞會有令仔離嫁嫲 不過d男仔都唔係好差姐 最衰佢地個個都20歲or以上 我比較中意吹長號個個 1.)佢同我吹同一種樂器 2.)佢個人好好玩 3.)佢好得意呀XD 4.)佢吹野好勁呀 5.)佢做野都幾認......
(閱讀全文)
|
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
| 2009-12-28 |
分類: 未分類 |
今日要返band呀 累到我死 今日係............ 某人既生日 (我都係岩岩先記得) 可能離個人對我已經唔再重要 但係聽日都係............ 某個人既生日(係兩個人離嫁) 離個人對我離講重要好多 但係我唔可以同佢一齊過 好失望......
(閱讀全文) |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 36 | »
|