今日閃避球我個班又贏左啦
超開心呀
今日本來就輸嫁啦
但係最後肥超同f.3一個男仔一對一
最後肥超贏左(好叻呀)
聽日係師生賽
我地個個都話要打爆校長個頭
唔知如果打中左會唔會比人記大過呢
打中呂sir重慘呀
我諗d數學功課一定係耍我地做曬成本書啦T^T
不過你地要加油呀
要打中校長呀
最好就打埋辜9個個死人個
好彩我無分打
如果真係要記大過都唔係記我姐^.^
嘿嘿....(奸笑中)
今日我個班又打閃避球啦
今日係對f.1仔
當然係我個班嬴左啦
d f.1仔都唔識打既
特別係d女仔囉
有d重係到扮曬野咁
超想打佢囉
聽日對f.3呀
要加油呀
贏左我請飲野(我講下嫁咋唔好咁認真呀)
今日我個班同2a打閃避球
雖然我無落場打
但係係到睇已經好刺激啦
今日個場閃避球真係幾好笑
肥仔好屎呀
第一個比人打中左
咁又係...個目標咁大
好難會打唔中既
今日真係孖仔打比賽
好多人都分唔到邊個係呀哥邊個係細佬
好彩我都分到姐(之前睇錯左細佬係呀哥,好樣衰呀>.<......(閱讀全文)