可能自己講我太多...
明知自己無權出聲...
可能妖葉講得岩啦...
唉...想跳樓自殺呀...
之前3人籃球賽我地2c班入左決賽
但係我都唔係幾開心
而且都好後悔同左e班打
如果我無同e班打我就唔會整親小晴啦
可能有d人會覺得我扮曬野咁
但係我真係無心整到小晴囉
整到佢我都好內疚
對唔住呀小晴T^T
如果我唔係想贏個比賽
我都唔會落場同E班打啦
本來我一早講左話對E班我就唔打嫁......(閱讀全文)
好啦
今日我要多謝妖葉話比我知既野啦
仲有我都已經決定左要放棄啦
需要放手既時候就應該要放手
勉強自己唔去接受咪又要自己辛苦
講真呀...
中意一個人唔需要擁有佢嫁嫲
佢開心咪得囉
只係希望同你做到fd就足夠啦
係到真心祝福你同佢開開心心
不過我對佢既睇法都係一......(閱讀全文)