我今日無之前咁灰啦...
其實開心又係咁過
唔開心又係咁過姐
就算點唔開心都改變唔到d咩嫁啦
咁不如笑住過日子啦XD
不過以家最想都係個願望成真
就算要我做d咩都好
我只係希望個願望成真(我好傻呀XP...)
世界上就算有時間倒退的奇蹟...
也不能把我們連在一起...
我好想一個願望成真呀
高高上次教左我一個方法
我已經完成左我要做既野...
唔知有無可能成真呢
其實自己都知無咩可能嫁啦
不過試下都無所為啦
我以家又好傻咁摺緊520個心
但係又唔知摺離係送比邊個既
其實我知自己想送比邊個嫁...但係...
算啦...摺完先算啦
我想要咩願望只係小晴一個估到X......(閱讀全文)
尋晚好唔開心呀
比妖葉搞到我好downT^T
不過妖葉講得岩既...
以家我開始有個新既諗法...
一個字---------------避
我就打左比小晴同佢講左d野
發現原來小晴好明白我嫁
我唔知幾時開始我好小會係d fd面前喊(可能因為唔想比人覺得我軟弱)
離幾年我都係喊過2次(有一次係尋晚既=( )
仲要係離2個月入面
唉....我離排一定係傻左....我已經痴左線......(閱讀全文)