|
siu4_526
|
|
暱稱: Rudy ™ 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
| 成績...炒哂?! 明天公報..一個二個睇完吾覆想點 |
- 今日返學校對卷-\/-'
- 成績可以想像得到是多麼...殘酷 }
- 所有成績會在會明天公報- -'
- 成大半日都見佢吾到"
- 之後對普通話..落左禮堂對.."
- 我考試果陣已經狂望都系望吾到佢的"
- 旦今日正想吾再搵既時候..竟然見到喎*
- 這叫幸運嗎?!*xp還是天肋我也 =='
- 1點鐘放..我去左買野去小英屋企煮..
- 勁飽囉真系..好低食xD'2點半返到學校..系到坐坐坐"
- 之後4點走人果時..胡姑娘叫我聽日帶結他返去練喎*
- 仲話德SIR會黎..我話吾系我想見德SIR..靜想之麻"
- 去左北江..見到牙冬依舊系志得到招人賣書.*
- 然後見到TATA"話勞仔出返黎啦喎*星期四佢自由NA
- 成年無見..哈"吾知佢而家點?!*
- 今日上勁舞官方個論..GO叫我重裝Direct X
- 大佬丫..我吾識= ='哥哥一日吾返我一日都無得玩勁舞AH
|
| 愛下雨天..旦今天卻討厭它" |
- 1點幾s!n起身..{豬..!!}
- 之後洗頭"點知呢..今天天氣不好..
- 珊子沒有打黎..害我沒出mk去..!
- 討厭哇.!!!
- 吾知佢夜D會吾會打黎呢.?!@@'
- 我諗都吾會架啦 _]
- 餓了,,食佐碗粥(我最愛XDD")
- 好悶呢..有無人可幫我解悶..=___=`
- 沒有玩勁舞的3天..沒有見賢的5天"
- 嗯..聽日返學解卷喔..!雖不是同班的XD'
- 旦也可看見他啦.非常期待..!
- 糟..幹麻又想起他咧- -'
- [[ 前面是絕路 希望在轉角
- 妖"勁撚戇尻囉"
- 有條友用何桂森MSN自稱系佢表第名叫何健良"
- 系到講埋D無撚無野喎*FUCK*
- 第2次啦吾該"真系想去打尻佢"
|
| 我不開心=-=' |
- 12點起佐身*
- 二點九倒到左元朗newey"
- 之後個牙叔又吾黎W0*而家勁憎佢l0r"
- 放撚左我飛機"i very hate it 我吾會再同佢講野架啦.\/.
- 之後行左sasa,屈臣氐,卓悅,鳳如等等既地方"
- Then去佐食野"我叫左牛丸麵..同豆漿>3<'
- 之後又行佐陣'大約5點55分倒"比某些人激親"
- 我自己走鬼左=0='系元朗返黎..慘喔"
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 21 | » |