今日係派exam仲有既係影學生證既大大日子呢*))
朝早返左dt室,,找左兩張通告,同畢你黃傾下仲有走下行下
就出左去排隊啦*))今日有好多好多野講,,係差吾多講完既時候,
突然,我咩都睇吾到,仲好?tim_"'就'i'住牙蘋啦,,我?同暈嘛
跟住就比人送左去坐低左,,果時都無咩野,不過仲有小小辛苦
好人既校工嬸嬸比左杯水我drink,就無咩野*)又坐左一陣
就返左班個到啦!**))入去個一秒,吾知點解覺得好樣..--(咁多隻眼望我!)
頭個兩堂係對math,但係對左,所以tar leung就做我地自己既野,,
同我地講上班會旅行牙,,名單之類啦*
跟住又去左影相,,希望個個人吾好影得我咁樣啦!
英文兩一堂,派usege果份*唉..吾錯啦..
同欣食野,送左佢走,,我就係到行黎行去}}等到差吾多1:45,,就去左禮堂)
開始drama啦!~7月6日我地有個慶功宴,我比人叫去整sushi,又跛費啦*}}
|