好慘牙**今日吾行咩野"好"運..唉**嗚嗚嗚*
首先,,我返學行行下..突然諗起無拎"八通通"
咁就算啦.*坐巴士*原本仲好地地既..點知
到左朗屏..無人按燈*巴士只係開左前面到門*比人上車*無開到後面既門*
我同布呢.又無同個"詩"機講到*跟住呢*一路順通到左下一個站天慈啦*我地就快手快腳沖左去
個到既的士站*上一架的士*上到的士,,我看到個鐘都7:50*好彩後黎又一路順通到左學校門口*
有無遲到??梗係無啦!**
中史,測驗*小小吾識**都係死得啦!!<<
ELA,,測驗*易到飛起**<<
英文,,差左無做功課**
中文,,口試**##嘛嘛地咁啦..__
食飯見到彭LAILAI,海豚,白..等*^^
普通通,,吾錯!~~##
IH,,吾好提**
又拎左個箱(EERS)同6位同學仔去左305到交
好麻煩*((又要比人地睇,,又要檢查多一次..
上星期五,,原本檢查左無書吾見架嘛!!&&點知頤個箱,,差多好多,,後黎找一找,,好多都找回,,
但係都有一本書書吾見左__=.=睇番個記錄..最後一個人借係飛哥**但係佢係三月六號架喎*
三個月都無還到?????????無可能啦..**__
吾打啦**聽日見嚕..呵2
|