大家好_))
今日終於考完試啦!*好開心>3<終於可以放下心頭石啦**
今日開始.*我要玩番夠本先,而補償我咁多日既汗水''><
一陣有得去換新既'眼睛框',吾知令吾令架呢!~
講番今日啦,考IS..點都估吾到佢會出咁難,,今次IS都吾知點算先好]]
朝早見到蔡仔,佢問我去吾去唱k喎,,應該係同舊同學一齊既!**我諗我會去掛,,
應該會幾開心既/\/\*考完,tar leung留左我地一陣,對野*佢有問題既,,琴日先考完,
今日竟然同我講要對,唉*1OO分個份我都合格*MC就22/30(幾好啦)*基準就16/24(好難架)
總算過得去啦@@
跟住我就去左圖書館還書啦"__又番左屋企,食飯同玩電腦***睇動漫*超好睇牙!!
辣妹掌門人哦_))
你地係咪好想睇呢!~~
仲有牙,呢個人似吾似黃煒焯牙?*我話一定吾似啦,,但係佢話係自己喎**
我只係覺得呢個人似隻馬騮/*_}}
|