大家好牙*
好耐無見啦真係..掛吾掛住我呢??
今日朝早'照板煮碗'溫書!~中午有位令女黎我屋企,,練野~
練到2:15,,倍令女去左新北江等人,點知佢好耐都未出現,灰))
結果變左我同令女係新北江睇野@@
中間發生左一件事,,但係吾講得**呵呵
頭先我返左小學個網黎睇睇..令左好多..
係相簿到見到我地個時既畢業營既相,,睇左之後,,爆懷念之前既事!~~真令人感動>.<見到好多小學同學,,好開心~!
講番琴日啦,,
琴日係最後一日補習(自願性),都無咩溫過..我地個組次次去都係玩玩玩,,人地就溫溫溫,,呵呵~不過真係幾開心架))
我仲見到陳家成同個細路仔打緊table tennis(可能打錯*)
同佢傾左陣*佢仲同我講佢全級第二,,=.=我係吾會信既,,有無咁既可能??有,,不過可能性係0.1%
佢把聲好似沈左..青春期????
考試仲有5日考完啦!!!!!!!!!*
真期待呢***
*人地話中史全班有4個吾合格呢,,有一男,3女(可能係我呢!~)
呢排勁鍾意四葉呢! ~

好期待睇四葉漫畫第四~~我捉左畢你黃去睇呢~
這是我現在的MSN圖片**
大家記住睇野豬*山下係吾係好型仔呢**
|