今日約左陳旭峰教我打排
佢就好啦有佢呀哥教
6點幾番到屋企飯都唔食就落左去打排
11點幾先番黎,又家仲食緊飯
10點幾同佢打完波,就係商場行黎行去傾計
我地都好耐冇傾咁耐啦!!!
講真呀,今日同你傾左咁耐
估唔到最了解我份人係你
我真係好後悔上年點解為左周其而同你"反面"
如今o既然有機會再約你打波
我唔會再好似一年前o既我咁唔識諗
為左個影響自己前途o既人而同你反面
更希望你比多次機會我
未be我可能己經令到你對我好冇曬信心
咁呢一點我都好明白
更希望我地o既友誼唔會為一個"錢"未而破裂
可能你會覺得我講呢d野只係為左同你做番朋友
但係今日你同我講咁多野我真係好開心
係我識左你咁耐同你傾計傾得最耐o既一次
冇諗過我會有優點比你數到出黎
p.s重新一次真係要多謝你,你令我重新認識番自己,仲有你話我O既野我會改,總之一句多謝你~
|