識我有幾年o既人都知道
我成日都會去唔同地方食野
今個星期5統測最後一日
飲食遊學團對外開放
地點"澳洲牛奶公司"
唔好聽到牛奶就以為入面整係飲牛奶
其實同茶餐廳冇分別
但係質素就好遠
冇去過個到o既人就=冇去過香港
如果鍾意飲奶茶o既你,你一定要黎
如果鍾意係茶餐廳食茶餐o既你都一定要你
每人消費:35左右(唔計車錢)

佢地又早上到夜晚都係賣同一個餐冇分別
去過o既人都知道
佢地d伙記唔會有出錯
你個頭叫完野1min都唔使就送到黎
仲要係好熱
我同呀政都好鍾意飲個到d奶茶
你飲完之後就唔會想飲其他= =
我同呀政己經上曬"引"
有興趣留cm報名
係"佐敦白加士街47號地下"
介紹你地食咩好:炒蛋/煎雙蛋,奶茶(必要),火腿通,奶多,炒蛋多
|