唉!!!!!!!死梗啦
聽日就統測啦,死膠得啦
又要搞論壇d野,家寶又成日插我唔開股市-.-"
http://umust-3host.nets.hk/<--支持下(我整架)
數學肥梗-.-"
英文冇難度-.-"(易到冇心機做)同上年個d擺明一樣
中文還可以的說呢
科學都ok o既
聽日放學同家寶,羅寶,祖,奶健打排球(爽爽爽爽爽爽爽)
頭先同羅寶打比b哥(林立榮,上年1c班主任而家冇係到教)
佢話12月可以搵日星期六朝早同佢行山(爽爽爽爽爽)
勁掛住b哥,只從佢今年唔係到教,我o既科學成績係咁跌(好擦鞋)]
聽日統測加油吧!!!!!!!!!!!!!!!!!
|