唉!!!!!!!!!!
番左成個星期學終於到可以放假啦
不過星期一又要默書
真慘,,,,又要背野
應間又要出去買校服
番左正覺年幾都未著過冬季校服= =
好啦唔講住
要出去啦~~~~打住咁多先
留左cm先好走呀~~