今日都係同平時一樣起身,睇電視,食野,返學,放學果d,冇咩特別野
好想快d有得學車啊~下堂出街啦,好緊張呢
各位,好對唔住啊~最近好忙冇打日記,萬聖節都冇出過街。唉~我鐘意你又點,你鐘意果個都唔係我。講真,我都溝左你好耐啦
有時真係有諗過放棄,但偏偏又比我見返你喎,唉~不過都係冇用啦,你鐘意食魚ma,而我只係隻蠢豬
今日同小kuru出左去行街街,之後5點幾就走左,之後返屋企休息左一陣就去左做尖,之後有人放工過左黎我樓下,又吹左陣水,
都唔明我個頭有咩好玩,噓~記得下次一齊去整頭耶,成日乜人底啊你
<---小kuru一d都唔小
今日突然間,我又開始打日記了。講返今日,嘩正,勁,爆。
係咩意思?首先,正就係出尖咀搵返好耐冇搵既朋友,佢地比我既感覺好正好開心,為之正。
今日打完機食完野就去海旁坐,點知見到傳說中果個又煩又攬又超肥既肥婆,真係超正囉佢
同佢去一去附近買煙都要行到好似dororo感囉(左閃右閃)。佢仲要係感成機抽水,可能是我太可愛了吧^^
這為之勁
而爆,除左爆笑之外,都仲有一個解釋,就係爆累囉。返到將軍澳仲要陪細佬傾心事,
真係大佬唔易做
冇計啦,能成為兄弟,都係一總福份黎既。
最近好得意,我勁搵返以前d fd啊gf果d出黎玩,發現我以前真係好蠢,錯過左好多機會,而家先黎後侮真係太遲啦