今日去左同理沙moon佢地唱k,之後行左一陣,之後返屋企,點知係tko出左事,而家個背隻好痛,唉,都唔知d人點解要咁無聊,不過算啦,重要既係事情終於解決。係咩事?唔想講,總之唔係好事啦,鐘意就慢慢估啦下
縱使過了幾年歲月,仍然對你念念不忘~
真的想你....想你.....想你....喔
中秋過去,我既生活又好像以前一樣,無起息,希望一切也順利就好了
中秋果晚係屋企食完dinner之後,就同基&俊出尖咀,出去打左陣機,之後睇戲,又睇大像夫2,又笑一獲。睇完之後返寶琳吹水
吹到朝早六點幾就走人返家,之後勁訓。
今朝一早落去食早餐,見到佢(ex gf)已經有一大班fd係樓下等佢了。見到感樣,唔多唔少有d羨慕tim。
不過因為佢做左一件事,令我都好恨佢,我同自己講過,無論點我都唔會溝返佢。
我都係第一次明白,過節冇女朋友係感既g味=.=....呼(食煙)