之前係本來果個xanga已經打左一次個fd既事既野,唔想提。今日起身打算一個人去睇『狂野3』點知華b打黎又叫悶,話陪我一齊睇,拿呢d真係夠朋友啦,係一個好好既藍星人黎。套野真係正如曹長所說,冇酩好睇。不過藍星有句說話『不到黃河心不死』係囉,所以都睇左,佢出碟我都會買既,話哂有齊三集好睇d。之後同華d行左陣,之後就係返學放學果d,哈哈,原來啊英文miss當左我係佢契仔,哈哈,感英文功課係咪可以唔洗交啊?
<--我個乳名~哈哈
今日起身出左去做尖,之後玩左陣msn,勁無聊,之後返學~之後返屋企lu
<---正
<----朋友給我的
終於開張啦,可喜可賀,可喜可賀。好野,這是一個無限制任人留言既日記
在此我非常感謝kururu曹長,她十分偉大,因為我都是在她的日記裡登記的
這可算偷竊行為,小孩別學啊。由於我是一隻成年娃,甚至老娃,所以我可以
今日打住咁多先,高達在叫我了^^