聽朝一早我就返大陸了,今晚心情有點複雜,可能因為好耐冇返過去吧,加上幾日冇得同小kuru玩,諗起都流淚耶T.T
不過三日姐,好快就返黎的啦,小kuru,鋼普拉,咖哩飯,你地要等我啊T.T
今天好開心喔,首先就係可以見到kururu曹長on msn,之後出mk又見返個小學同學,之後都同佢吹左陣。佢竟然話見到我個頭會諗起......抄公仔麵......=.=騙人的T.T因為要返學,所以出左去mk行左一陣買左條褲同外套就返左屋企了。之後返到屋企又有個好意外既電話打黎。同佢好耐未傾過計啦可能,勁多野傾丫,勁掛住佢呢。睇黎我而家要開始搵定銀兩啦,換個新裝佢yo yo yo~哈。每次一想到你的事,都總覺得很有趣的^^
hope u back to hk early lady^^
這個日記同那個日記最大的分別,就係呢個日記會成日打,果個日記已經唔係咁積極了。原因有好多,例如呢個日記有軍曹,有曹長,又有伍長,又有高達,又有咖哩,又有東樹,又有桃華,又有夏美,又有小雪,又有波耳,冇lu~~呼~哈哈傻左
......好似少左一個呢(dororo)=.=
很期待曹長黎留言呢,kururu曹長,我會等你來的
因為我們是keroro小隊!!小隊!!小隊!!小隊!!小隊!!
呢兩日都冇打日記呢,因為呢幾日都冇咩特別野發生。不過我終於諗通左一點,就係即使有d人眼看好像很適合自己的樣子,但可能真的在一起的時候,又是另一回事。係囉,嗯,就係感。可以識到小kuru真係人生第二大快事,第一大快事就梗係神聖既鋼普拉同軍曹啦(即是本人的肖像)嘻嘻,可能摩亞大人仲係藍星上面訓緊教,所以仲未能相遇吧。
希望小kuru快d搵到野做啦,告別苦悶的日子^^嘻嘻
傻瓜青娃---參上
軍事狂也會笑
今日過得好無聊,唔知點解,突然間覺得我既人生好沈悶,好想搵d新衝擊呢。現在這種感覺好難受,就像困在牢裡一樣。不同的是,我其實係好自由,不過不知道往那裡走。可能就是因為太自由,令我覺得不知如何是好
誰來救救我吧