1月1號^^
08年的第1天~
在08年0時0分~
緊係...睇煙花啦~
雖然係北角碼頭睇,不過都幾清。
不過都係悶悶地,最靚果幕我覺得係2008=]
哈哈,08年ge第一次比左楊巨榮!^^超好笑!
之後同班兄弟去搵威dee同威嫂~係西灣河,,,
係西灣河海旁玩~wow,終極包剪搥石春路懲罰大比拼^^
痛痛痛痛痛
咩左個死肥仔行-3-嗌哂救命呀> <
之後去hea,搵左c+同呀胡~
吹水吹水+吹水
hea到4點幾,
番左屋企訓~zzzzZZZ
今日,起身,溫書溫書溫書!!!
不過5點又要跑跑跑跑跑=3=
凍凍凍凍凍凍凍凍凍
得3條友跑,我,呀鋒同死巨榮!!
可憐,凍到喊呀!
番左屋企,有邊爐打^^
正呀~食野先!!!!
|