呢幾日雖然冇咩野好做, 不過so far so good, 同人搞下爛gag咁lo=] 都唔錯啦!!! 唉,呢幾日冇得練跑,好辛苦喔!!" 呢幾日真係幾開心, 起碼多左計傾^^ 今日睇左小小歌唱比賽彩排, d人唱歌幾好bo~ 不過冇氣氛,唔多好睇~ 好,,,約左人隻揪,,, 聽日有野玩喇^^ 哈哈!!! 點解d人要講有緣無份呢,, 哈哈,我就唔多覺得喇,有緣有份咪幾好lo, 凡事向好果方面諗,無謂想得太差丫,right!!?"=] 每日笑一笑,,,,cheese!!!