前兩日番左大陸,
唔知邊個親朋戚友結婚,
媽媽話一定要番wo~
所以尋日就無無聊聊咁過左一日喇!!!
不過大排檔d野真係幾好食^^
我都唔明,點解我要咁為呀火ge,
特登今朝8點幾起身,早餐都冇食,
係大陸飛奔落番黎陪佢番教會,
仲要坐足4個鐘車,個屎忽仲痛緊!!
好啦,呢樣唔同佢計喇!!!
仲要練跑
練跑前仲要食番個豬頸肉飯,
跑左5km左右啦,,,
呢下先柯吉!!=.=
坎坷!!!!好似我前世欠左佢咁!!!!
最衰就係練完跑番屋企冇門口入過下先難頂- -
坐左係個門口成個鐘都冇人番,
累到訓著左,9點幾起身,去左個fd d屋企等
哈哈,終於有好野發生左喇^^
有波睇....今晚又有波睇,今晚又有波睇~
主場ge「利物蒲」對住著作客黑衫ge「曼聯」,
打死都捧曼聯啦!!!!陣容頂盛呀~~~
正~小勝1:0
之後番到屋企= =11點幾~
on左陣msn,,,
唉~~~唔好喊啦!!!乖啦=]
哈哈,辛勤ge兩日就此過去了!!!
明天又是新的一天,又有新的開始喇
笑....哈哈哈哈哈哈^^
|