今日唔知點解特別開心^^ 今日校內歌唱比賽, 一行出班房門口,wa 成幾百個人排隊等入場, 我緊係慢慢黎啦, 呢世仔至憎人打尖!! 等ge其間發生左一樣野超開心, 哈哈=] 入到去,玩捧捧,真係唔該哂d幫我息捧捧ge人。 d人唱歌,我同呀雞勁係度玩 笑到我喊呀!~ 不過賽果,唔好話我話,一定做馬!!!.\ /. 今日Race生日,生日快樂=]