我或者吾應該介入任何人之間囉.. 好多事都系因我而起.. 我搞到大家都吾鍾意某某人.. 我搞到M群甘嘈.. 我搞到善班好Q亂我知囉!! 我亦都知我自己性格不嬲都吾好.. 真系S0RRY囉.. 我知我自己做吾到佢心意既女仔.. 亦無諗過..但系無人明我.. 每次嘈交都系甘..我錯..我吾岩.. S0RRY,,我出現系一個問題.. 吾系你地..吾系任何人.. [我會消失,,讓自己一個抑鬱]
我不快樂,,我很快樂,, 我快樂?不快樂?? WhAt AM I D0 IN thIS tIME!? WhY AM I W0Ud UNhAPPY?? 我無事囉,,[[希望]] 我真系覺得我無可能會因為佢而吾開心囉,, 講堅,,我真系吾會因為佢吾開心囉!..... 哈!!! 放心喇..我無事wo...=) 如果我可以控制自己既話/_\....