當你鬆開我隻手既時候..
當你完全吾理我既時候..
當我既眼淚開始流出黎既時候..
我完全吾知咩事..我只系知道我好驚..
驚由個一刻開始你吾再理我..
驚以後都吾可以再同你有講有笑..
好多好驚既事..
但我知道..就算我驚都吾代表要發生既事吾會發生..
我知道..可能好快就會無事..
但我吾想再有第二次..
吾想會再感受個種''冷莫''..
朋友....我吾可以無左你..
求下你..吾好吾理我..
求下你..吾好再甘對我..
我只系想開開心心甘過..
我只系想你地四個永遠都系我身邊..
就算只有你地四個我都足夠..
吾好走..吾好離遠我半步..
當前一刻..我會完全接受吾到..
如果..連你地四個都吾理我..
我....保證!!從此吾會再系人世中見到我.. |