今日聖誕聯歡, 一d 都唔歡-.- 無聊到死
今朝起身呀爸都用緊廁所, 無得刷牙住 點佑都訓返三個字 搞到起身好趕 趕到銀包都唔記得帶, 銀包又連著鎖匙
返到學無拍......(閱讀全文)
我禮拜二想打blog 到依加先得閒
禮拜二因為要幫人喺youtube up
預賽d 段,所以唔得閒( 間接講左我係我睇加影預賽o既)
禮拜三都係
琴日呢,就因為要up 長洲d 相上fb (又唔係好多相-.-)
個上傳工具又好似hand hand 地咁-.-
上傳左好耐
之後就dl 返d 張敬軒,林峰,鍾嘉欣d 舊歌(驚自己無唔記得dl)
搞到今日先得閒
講返琴去長洲d 野先
就係起身啦,食左兩舊蝴蝶......(閱讀全文)