真係無乜野好講-.-
今朝食羽壽司...
點解我個個禮拜六,日
都食青,食羽都唔厭o既...
返到黎屋企
好想做功課...
但係個身對手又唔願去做....
呀媽喺道汁野...
拎左隻泠手套比我(((我話左要手套好......(閱讀全文)
今日去左嘉道理農場
唔知點解覺得今年好似多野睇左,
有d 野都好似好左...
不過講唔出有乜好左
geog 炒硬 geog 炒硬 geog 炒硬 geog 炒硬
普通話好似好易咁...
好似會有三字頭咁
今朝去左吃羽壽司
食到好飽
history 唔合格
差一分咋...