我只係做一個令人開心嘅J0kEr。
點解做唔到。
我已經不斷隱藏自己嘅憎恨、妒忌,
不斷咁笑。
只係想以歡笑換黎歡笑,
但係都係無可能……
今日我同一個同佢應該係好fd嘅同學傾計。
嗰個同學話佢憎我。
(我好驚驚)
我問佢佢憎我乜野。
佢話佢憎我成日跟著佢,
好似之前練辯論咁。
Miss霍book左課室,
我唔係辯論隊,
但係又無啦啦去左睇佢哋練習。
嗰時只不過係去完art room睇完有無人(如果有人我就入去),
無人咁我就走......(閱讀全文)
今日我搞到佢好嬲,
佢仲好大聲咁鬧我。
嗰時我即刻有種好驚,
好唔開心,
唔知點講嘅感覺。
=================
跟住倫理堂,
我見到好多人張工作媳「老友/死黨」嗰格都有寫佢個名,
我心內即刻有一道妒忌嘅感覺。
===================
喺今日我未搞到佢好嬲之前......(閱讀全文)
我好似又三分鐘熱度咁,
開始唔想打blog。
=======================
我覺得佢根本就唔會鍾意我,
我只會比佢利用。
不過即使只係利用,
我都心甘命底。
我之前都唔係好得閒,
所都無打blog……
不過其實都無乜好寫……
今日有d 喇。
今日我學笛嗰時,
阿sir 派左d 譜,
係中樂團嘅,
我原本唔係中樂團,
阿sir 叫我順便入埋。
我無乜所謂,
所以我就入左喇......(閱讀全文)