yeah~~
由30號放到7月10號結業禮,
再放到暑假完~~
yeah~~~
1.我的大名:~愛¤※§恨~☆SmilE★~ 3.誰傳給你的: Kam Man Chun 4.說出五個好朋友: 唔知乜叫朋友 5.你系女仔定男仔: 男 6.生日想要得到什麼禮物: 力量 7.近期開心的事: 無 8.近期壓力大的事: 無 9.未來想做什麼啊: 教書 10.有沒有喜歡的人: 有 11.同學會會回去找老師嗎: 唔會 12.跟誰出去最幸福: ......(閱讀全文)
上個禮拜日買左副新眼鏡。
之前唔得閒post,
依加post~~
隻手指琴日夾親,打唔到字。
依加打得返,但係都仲係好痛呀~~
今日miss伍唔知去左邊,
老甘黎代課。
我一見到佢入黎,
原本有d 驚訝。
佢係咁係道搞爛gag ,
左引導我哋搞爛gag ,
上佢堂,真係好玩。
放左學佢帶我去粵華買笛袋。
之前我哋去左青葉吃。
d 袋痴線架......(閱讀全文)