| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 12 月 11 日 星期一 |
 | |
| 251 第一天餐樓 |
今日係返餐樓呀 今日本來係早放架 但我已經早放左3次喇
今次一定唔可以再早放喇 唔係一定唔pass喔
之後我同左aidan掉左 所以今日係做bar captain呀
今日做bar captain我覺得做得都唔錯架 我mark住grace同helen呀
我狂係度整野比人飲lo 搞到冇曬d奶同糖水呀
之後去左jacky屋企啦 係佢屋企食dinner啦
|
| 刊登時間︰2006-12-18 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 10 日 星期日 |
 | |
| 250 第二天臨記 |
今日又要早起伸 又應承左做臨記 4:00就起左伸啦
好攰呀 之後5:15要到mk呀 要入tvb換戲服
之後去左跑馬地 做老人院看護呀
見到郭羨妮 羅敏莊啦 佢地好好戲呀
仲見到胡楓 之後去左2個location就拍完 仲早放
係causeway bay放 之後約左jacky行下啦
跟住就出左ap3同佢d中學同學食dinner啦
之後佢d中學同學走左 阿蛋 jackco同朱仔就黎join我地
跟住上左仙蹟岩 原來車車你個度做lo |
| 刊登時間︰2006-12-11 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 |
 | |
| 249 第一天拍臨記 |
今日好早起左伸呀 5:00就起左伸啦 今日去做臨記
本來約左yoyo係油塘等既 但之後大家都遲到啦 所以就直接自己去上環
到左上環等齊人去左搭"丁丁"去西港城
之後原來係惠康取景 見到王喜同boby
下個location係九龍城 去左同王喜做對手戲 thx
之後就去左新蒲崗 做路人
跟住去左阿皆路皆 拍姐妹
拍完左去左約jacky食沙爹王 之後就買左鞋
|
| 刊登時間︰2006-12-11 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 8 日 星期五 |
 | |
| 248 蠢左 |
今日第一,二堂都係beverage 好無聊啦
今日beverage堂先只知 英文唔洗背住個篇介紹
剩係讀書 我好蠢lo 背曬 仲諗住好掂添
之後測account 應該都合格既
測完之後就上cost control喇 識識地咁啦
之後lunch今日去左食M記呀 thx~
上computer 部腦開唔到 之後係度溫左成堂英文啦
之後英文堂 我讀書有5分呀 滿分 讀個陣超緊張la
放左學就直接返屋企啦
jacky同leo,tyson ben ivan去左陪leo開戶口啦
我番到屋企就等新一代電話
|
| 刊登時間︰2006-12-08 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 7 日 星期四 |
 | |
| 247 留心d |
今日第一堂測catering呀 冇溫過唔識呀
之後就上account helen幫我地溫書呀 thx
之後就上左f.o呀 我好唔留心 miss pagge仲話我好唔留心呀
唔得啦 我要乖d 唔好再成日同d同學上堂傾偈啦
之後上tourism超唔留心啦 掛住係度玩lo
lunch去左有觀廣食燒味飯 andy jacky同ben
之後返到學校又要測f.b.s呀 唔識呀 又冇tips 一定pass唔到啦
放左學陪ben去買cream andy又話比wendy針對啦
之後同jacky吵左一陣 好唔開心啦 我要改下喇
之後陪leo去銀行整野 之後就去左jacky屋企溫書喇
|
| 刊登時間︰2006-12-08 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 50 | »
|