| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 11 月 24 日 星期五 |
 | |
| 236 唔開心...個人好down |
今日原來d堂掉曬呀 頭兩堂係wendy堂 之後cost control同 h.managerment呀
又學到d野啦 要繼續努力呀
今日另一班要去又一城 所以我地可以12:30放呀 放左我地去左食吉野家
約左同money,ben 點知有成大班人 見咁多人之後就出左去等等啦
點知佢地又話我地 又話冇位lo 所以就去另一張枱食 搞到成個人都hurt爆
我開始真你忍唔到啦 真係好辛苦 唔想再咁啦 食完就去左睇3分鐘先生 幾好笑呀 哈哈 THX
睇完 就諗住join番佢地 點知就散晒啦
|
| 刊登時間︰2006-11-24 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 23 日 星期四 |
 | |
| 235 好好玩 |
今日我同jacky約左一齊返學 第一次呀 返到學校好早 答半lo
今日d堂有d真係好悶呀 頂唔順 不過已經好留心架啦
放左學我地一齊行左陣apm 之後去左沙爹王去食下午茶 好多人
本來得我,jacky,阿蛋,money,ivan,ben同周峄既
之後jackco打黎 就join埋一齊食la
有jackco,啫仔同阿星呀 之後jacky就要返工
我地就去左apm到玩啦 好好玩呀 好耐都未試過玩得咁開心啦...thx |
| 刊登時間︰2006-11-24 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 22 日 星期三 |
 | |
| 234 眼訓 |
今日超眼訓 普通話堂好似死左咁lo 訓左成堂 之後F.O 好留心聽呀
小息jacky叫我落canteen我懶得落 好攰lo
之後wendy堂 今日佢超唔好脾氣la 見人就話 都顛既
一入黎就話扣分 又話test出難d 得我地班係咁 都唔識做class teacher架
之後上英文堂 又係開開心心 越黎越鐘意pagge lee...
普通話都好快過左 食完lunch就係f.perperation
放左學去左jacky home訓..哈哈 |
| 刊登時間︰2006-11-22 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 21 日 星期二 |
 | |
233 乖乖女  |
今日唔知miss記唔記我遲到呀 基本上我遲到架 但miss比我入黎 仲叫我鎖門lo
我都唔知佢會唔會記lo 希望唔會啦
今日jackco遲到 佢壞壞啦 同who食野食到遲曬大到 我係度狂笑佢
今日lunch同jacky,jackco,陳華x食 去jackco介紹個間食扒
放左學去左apm hea左陣 之後去左機鋪悶la
今日好早返到屋企呀 乖乖女lo |
| 刊登時間︰2006-11-22 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 20 日 星期一 |
 | |
| 232 乖乖入廚 |
今日返到學校8:35分 得一個字換衫 都趕到呀 今日比蔡sir話我"上堂已經冇曬分 仲係度傾偈"
今日本來係做helper架 點知又轉左做甜品 又係同rock一齊
做左個朱古力puff 咸咸地 佢地仲怪曬我 我知佢地講笑ge
今次入廚分左兩班lo A同B呀 B既同以早放
超正LO 我係A呀 不過是旦啦
今日放左學去左JACKY屋企做FRONT OFFICE份功課
睡左陣先做啦 超夜番home |
| 刊登時間︰2006-11-22 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 50 | »
|