Cursor by www.Soup-Faerie.Com
★☆小欣萬花筒°∵°☆↘
點解你地好似變曬咁架,以前既老地方已經不在了,雖然依家有人錫同氹,但我依然唔係好開心,我好辛苦啦,唔想再裝笑,希望你地可以理解吧!
siuyankerry
暱稱: 小欣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
176 考acc.同tourism
175 考house keeping
173 interview當日
172 有得interview
174 考cost control
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
∼Links∼
Charming Charlene* .:. Sasa Station. Twins Delight* ---123-sagill club--- :.Rainie Studio.: 楊丞琳香港非官方網頁
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 8
今日人氣: 9
累積人氣: 2747
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 4 日  星期六 晴天
211 Ben生日

今日係Ben既生日 我地去左唱k 我出門之前有小小感冒呀

所以就食左粒藥 仲要含睡意架 死得啦 一出門口就開始好眼訓啦 好唔知點咁lo 呵呵

我地去左唱k puffet呀 食左唔多野 仲玩支香檳

搞到周圍濕曬啦 又玩蛋糕啦 好好笑

之後我地出左星光大道玩通宵呀

睇左日出同食完早餐先返到home訓啦 9:30倒啦

刊登時間︰2006-11-07 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 2 日  星期四 晴天
210 sorry

今日番到學校第一堂上ok sir堂,,之後點完名就落左去locker拎野....落左去唔知要拎d咩....,,,拎多左科書.....今日小息唔記得左做左d咩......哈哈...傻左....!!!!普通話堂test呀...有5分呀,,,勁唔勁呀....,,不過都你問人先識架乍....唔該晒佢啦...哈哈

今日普通話堂唔記得左抄定d旅遊test既野係台度呀,,,係個堂先抄,,,比miss發現左wo....好樣衰,,,測個陣miss狂望住我lo...好似驚死我出貓緊lo....唔知點咁....

今日去左有獲氣食la....不過今日有d唔開心...其實E排都唔開心架啦,,,之後又係緊比陳華峄玩我LA...搞到我喊左出黎LO....唔好意思啦...其實唔係你地既問題...係我自己有d唔開心啫....之後又打人啦,,,,sorry呀...成日打你地,,我唔想呀...因為真係唔係好開心呀...想搵野黎發洩下啦,,,不整痛你地,,,,我知你地一定好痛啦.....sorry.....我盡量改下啦...仲有自己把聲啦,,,盡量收細d,,,

放左學去左apm啦,,,,今日有人請食ice-cream呀....開心番小小啦....返到home屋企人一個都冇la,,,,哥哥又夜左番呀....哈哈,,,又可以玩夜d啦...

刊登時間︰2006-11-02 10:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 1 日  星期三 晴天
209 唔知咩事lo...

今日都幾早出左門口呀...第一堂變左普通話lo....我地都唔知咩事,,,又唔知D堂掉成點啦,,,,好迷惘啦...LUNCH又好無聊啦...班人又落左CANTEEN,,,我又好累啦,,,之後D同學話PEGGE LEE叫我過去搵佢...仲以為自己衰咩,,,定係功課做得唔好添,,,原來叫我登分啦,,,,嚇到死啦,,,,見到自己個分,,,唔係好滿意呀....下次要努力D,,,THX~~~...

今日去左APM,,,,之後就ANDY係學校飲碎左,,,但又冇人發現到WO...成個衰樣,,,,,之後去左無印出面到啦,,,見到仔 ,,Cherry..ruby個d啦....去左同佢地傾偈啦.....今日比平時早左返屋企呀...哈哈...5:45分呀,,,,yeah~~~

刊登時間︰2006-11-01 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 31 日  星期二 晴天
208 萬聖節

今日我搭MTR番學呀....都幾早番到呀....依家好驚遲到呀,,,,可能遲過一次啦,,所以都好緊張呀,,,今日要交個份H.Managerment個份project呀,,,我就今日負責左加工啦,,,用人手加工做左個幅面呀....哈哈,,,,

今日食左lunch返黎之後既english個堂,,,去左睇學校既鬼升降機啦,,,,,我好似見到d野lo....但唔知係唔係自己嚇自己啦,,,,我見到d圓形物體lo....好恐呀....應該冇事ge,,,我諗

放左學去左apm,,,今日我好乖呀,,,溫左一陣書啦.....哈哈...之後就一大班人陪andy一個去買西柚啦...好好笑lo...之後我同money都忍唔住買左D炸野食,,,,哈哈....不過有同大家SHARE架....之後佢經過地下,,就去左睇個D野,,,我好唔鐘意LO....有真既蜘蛛呀...好驚呀....我冇去睇到,,,,之後佢就話入個間鬼屋,,,我都冇入,,好搞笑LO...佢地入左幾次...哈哈,,,仲要係入面扮曬驚LO..係度大叫...超白痴呀...哈哈

之後我都就各自散BAND啦....

刊登時間︰2006-11-01 08:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 29 日  星期日 晴天
207 BBQ通頂

今日約左jacky,money同ben係荷里活度等,,我以為我會遲到啦,,,點知jacky同ben仲遲lo...呵呵,,等齊左人我地就去左買bbq D野食啦,,,之後就搭91號巴士去到清水灣第一灘啦...之後個條樓梯超恐怖呀,,,好嚇人lo...不過之後都冇咩野...

11:00們,,,雞蛋同andy入黎,,,但佢地話"睇住最後個班車開走"我地就唔知好笑定呆左啦,,,money就唔想佢地入唔到黎lo...唔係就得我地4個人bbq...好無聊lo...之後好彩佢地搵到架van仔啦,,,,哈哈....

我地只係無聊左成晚lo...日出又睇唔到,,,,我就驚到喊啦,,,,,(=.=)

第2日就搭車出去,,,係車到訓左la....之後去左KFC食早餐....食完就諗住直落唱K,,,但之後又冇去,,,返左HOME訓覺...

由點幾訓到6:30啦....好記得係6:30啦...因為醒左就係岩岩播緊新聞啦...哈哈

刊登時間︰2006-11-01 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]