| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 11 月 4 日 星期六 |
 | |
| 211 Ben生日 |
今日係Ben既生日 我地去左唱k 我出門之前有小小感冒呀
所以就食左粒藥 仲要含睡意架 死得啦 一出門口就開始好眼訓啦 好唔知點咁lo 呵呵
我地去左唱k puffet呀 食左唔多野 仲玩支香檳
搞到周圍濕曬啦 又玩蛋糕啦 好好笑
之後我地出左星光大道玩通宵呀
睇左日出同食完早餐先返到home訓啦 9:30倒啦
|
| 刊登時間︰2006-11-07 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 2 日 星期四 |
 | |
| 210 sorry |
今日番到學校第一堂上ok sir堂,,之後點完名就落左去locker拎野....落左去唔知要拎d咩....,,,拎多左科書.....今日小息唔記得左做左d咩......哈哈...傻左....!!!!普通話堂test呀...有5分呀,,,勁唔勁呀....,,不過都你問人先識架乍....唔該晒佢啦...哈哈
今日普通話堂唔記得左抄定d旅遊test既野係台度呀,,,係個堂先抄,,,比miss發現左wo....好樣衰,,,測個陣miss狂望住我lo...好似驚死我出貓緊lo....唔知點咁....
今日去左有獲氣食la....不過今日有d唔開心...其實E排都唔開心架啦,,,之後又係緊比陳華峄玩我LA...搞到我喊左出黎LO....唔好意思啦...其實唔係你地既問題...係我自己有d唔開心啫....之後又打人啦,,,,sorry呀...成日打你地,,我唔想呀...因為真係唔係好開心呀...想搵野黎發洩下啦,,,不整痛你地,,,,我知你地一定好痛啦.....sorry.....我盡量改下啦...仲有自己把聲啦,,,盡量收細d,,,
放左學去左apm啦,,,,今日有人請食ice-cream呀....開心番小小啦....返到home屋企人一個都冇la,,,,哥哥又夜左番呀....哈哈,,,又可以玩夜d啦... |
| 刊登時間︰2006-11-02 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 11 月 1 日 星期三 |
 | |
| 209 唔知咩事lo... |
今日都幾早出左門口呀...第一堂變左普通話lo....我地都唔知咩事,,,又唔知D堂掉成點啦,,,,好迷惘啦...LUNCH又好無聊啦...班人又落左CANTEEN,,,我又好累啦,,,之後D同學話PEGGE LEE叫我過去搵佢...仲以為自己衰咩,,,定係功課做得唔好添,,,原來叫我登分啦,,,,嚇到死啦,,,,見到自己個分,,,唔係好滿意呀....下次要努力D,,,THX~~~...
今日去左APM,,,,之後就ANDY係學校飲碎左,,,但又冇人發現到WO...成個衰樣,,,,,之後去左無印出面到啦,,,見到仔 ,,Cherry..ruby個d啦....去左同佢地傾偈啦.....今日比平時早左返屋企呀...哈哈...5:45分呀,,,,yeah~~~ |
| 刊登時間︰2006-11-01 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 31 日 星期二 |
 | |
| 208 萬聖節 |
今日我搭MTR番學呀....都幾早番到呀....依家好驚遲到呀,,,,可能遲過一次啦,,所以都好緊張呀,,,今日要交個份H.Managerment個份project呀,,,我就今日負責左加工啦,,,用人手加工做左個幅面呀....哈哈,,,,
今日食左lunch返黎之後既english個堂,,,去左睇學校既鬼升降機啦,,,,,我好似見到d野lo....但唔知係唔係自己嚇自己啦,,,,我見到d圓形物體lo....好恐呀....應該冇事ge,,,我諗
放左學去左apm,,,今日我好乖呀,,,溫左一陣書啦.....哈哈...之後就一大班人陪andy一個去買西柚啦...好好笑lo...之後我同money都忍唔住買左D炸野食,,,,哈哈....不過有同大家SHARE架....之後佢經過地下,,就去左睇個D野,,,我好唔鐘意LO....有真既蜘蛛呀...好驚呀....我冇去睇到,,,,之後佢就話入個間鬼屋,,,我都冇入,,好搞笑LO...佢地入左幾次...哈哈,,,仲要係入面扮曬驚LO..係度大叫...超白痴呀...哈哈
之後我都就各自散BAND啦.... |
| 刊登時間︰2006-11-01 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 10 月 29 日 星期日 |
 | |
| 207 BBQ通頂 |
今日約左jacky,money同ben係荷里活度等,,我以為我會遲到啦,,,點知jacky同ben仲遲lo...呵呵,,等齊左人我地就去左買bbq D野食啦,,,之後就搭91號巴士去到清水灣第一灘啦...之後個條樓梯超恐怖呀,,,好嚇人lo...不過之後都冇咩野...
11:00們,,,雞蛋同andy入黎,,,但佢地話"睇住最後個班車開走"我地就唔知好笑定呆左啦,,,money就唔想佢地入唔到黎lo...唔係就得我地4個人bbq...好無聊lo...之後好彩佢地搵到架van仔啦,,,,哈哈....
我地只係無聊左成晚lo...日出又睇唔到,,,,我就驚到喊啦,,,,,(=.=)
第2日就搭車出去,,,係車到訓左la....之後去左KFC食早餐....食完就諗住直落唱K,,,但之後又冇去,,,返左HOME訓覺...
由點幾訓到6:30啦....好記得係6:30啦...因為醒左就係岩岩播緊新聞啦...哈哈 |
| 刊登時間︰2006-11-01 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 50 | »
|