| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 27 日 星期五 |
 | |
| 206 籃球比賽輸左 |
今日beverage堂,到我做啦....唔識點樣去左D番茄皮lo....好彩有mandy同阿雞教我,,,唔係真係死得lo..多謝晒!!!好彩杯野唔太難飲,,,wendy仲話ok呀.....不過個人認為應該搞耐D啦,,,之後就係h.managerment呀...我覺得我自己講得唔太好呀.....不過之後rock同ruby表現得好好呀....仲有jacky都ok架,,,,
lunch去左有獲氣食呀.....講講下野先至知要english dictation呀....所以即告番左學校溫啦...好趕呀....好彩wendy比我地溫書呀...不話都冇咩溫啦...又係同jacky玩打字games....又sd D唔知咩字比對方LO.....好無聊下架....大家唔好學.....哈哈..我諗E.DICT應該合格掛....唔知呢?
放左學去左睇籃球比賽啦...HMA:HMC....見到林業信嚇左一嚇啦...佢代表HMC wo.....以前係學者好勁架...一定勁啦....開始我地班唔係太樂觀呀...不話之後我覺得好勁呀...又型wo...唔錯唔錯呀....平手個度超勁lo....大家都打得好好呀....好正呀....自從係中學坎左都冇睇過呾精彩既比賽呀....不愧為hma呀,,,雖然係就係輸左....但係我覺得已經羸左架啦....真係好唔錯啦...大家已經盡左力就已經羸左啦...羸左自己就可以啦...thx,,,,不過我自己睇完左都縛唔happy呀....不過真係精彩lo....
|
| 刊登時間︰2006-10-28 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 26 日 星期四 |
 | |
| 205 遲到了 |
今日遲到呀...好唔開心呀...死得啦....班車早左黎搞到我遲左到,,,,我唔抵呀...以後都要keep番答9出門啦....小欣以後唔好咁懶啦....知ma.... |
| 刊登時間︰2006-10-28 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 25 日 星期三 |
 | |
| 204 無聊 |
今日番到學校知道左我地班羸左呀,,,,哈哈哈...不過聽人講hmc羸左wo...個比數仲甘好遠添,,,好期待星期五呀!!!
今日上完普通話堂就可以走得啦,,,,去左apm玩,,,,返到home又冇得玩computer |
| 刊登時間︰2006-10-27 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 24 日 星期二 |
 | |
| 203 重複 |
今日同平時一樣都係咁過...悶上加悶.....今日先知有籃球比賽睇....但都冇人陪我去睇...所以冇睇呀...希望我地班羸啦....一定羸既,,,團結就是力量ma...不過無去睇真係好失望呀....早知就應該去睇啦... |
| 刊登時間︰2006-10-27 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 23 日 星期一 |
 | |
| 202 見廚師服 |
今日一返到學校就見到我地班d同學換曬廚師服啦,,,,著左上去,,,又唔係太樣衰呀,,,以為會好羞添....今日成日都你高sir堂呀....好悶lo....放左學就去左食野,,,食完就去左apm玩啦..... |
| 刊登時間︰2006-10-27 02:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 50 | »
|