| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 17 日 星期二 |
 | |
| 201 |
今日好悶啦....咩都無得do...上左好多堂....
|
| 刊登時間︰2006-10-24 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 16 日 星期一 |
 | |
| 200 kichen |
今日係我地上kichen呀....整左羅宋湯呀,芝士蛋糕,等等呀... |
| 刊登時間︰2006-10-24 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 15 日 星期日 |
 | |
| 199 好訓得 |
今日我好早就起左伸啦,,,好似十點幾啦...起左伸哥哥就用曬兩部腦玩online games啦...搞到我冇野做,,超悶lo...過左半個鐘倒先比番部腦我用...我今日好乖啦...只係做功課...但有個網真係太多資料,,唔知黠去copy呀...之後就問下人點做la....同helen傾左一陣電話...之後好攰啦....頂唔順啦...就由點幾訓到6點幾...超正...唔知今晚訓唔訓到呢?....起左伸就做hotel個一份功課lo...估唔到jacky都有做,,,我做Four Seasons Hotel...唔知有幾多人同我一樣呢?...呵呵...
我用左半個鐘就做埋剩左個d...好快就做完啦...不過真係唔知做得岩唔岩呀....希望冇做錯啦....今日開始睇一公升的眼淚啦...大家有冇睇呀...好正架...不過我之前dl過落黎睇啦...唔知無線配左音個feel仲有冇呢? |
| 刊登時間︰2006-10-15 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 14 日 星期六 |
 | |
| 198 搵hotel |
今日本來得我同helen去尖沙咀and中環既酒店拎簡介既,,,之後我地班有3個人join我地,,,阿星,,阿ka同jackco呀...我地今日去左好多間酒店...入d好高級既酒店好有壓力呀...係側門入側門去...好鬼祟,,半島酒店係好深刻lo,,,好靚呀,,,未入過去lo..不過行到真係好攰呀....行左應該都有十幾間...仲要好熱呀...狂流汗呀...個天好整蠱呀...之後行完t.s.t D酒店就去左我做個間四季酒店...好靚lo...入到去超舒服...感覺有一個好唔想走既feel lo...都唔知自己做唔做到呀,,,
去完曬已經成5:30多啦,,,我就去左九龍塘去接money呀...佢番M記,,去接左佢然後去行街呀...helen又要接佢媽媽,,今日淨行酒店,,,突然覺得自己好勤力tim...呵呵
我之後就同money去左荷里活啦...行左陣..傾左陣偈..之後佢就教我行上t.w.s呀...識多左條路呀 |
| 刊登時間︰2006-10-14 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 10 月 13 日 星期五 |
 | |
| 195 找尋自己 |
今日頭兩堂係beverage既堂...好悶下,,,超唔like wendy,,成日話我傾偈lo...講左一兩句野就話我成日傾偈,,我把聲大姐...仲唔批個助學金比我lo...好唔開心...電腦堂個陣我sd左份功課比yiki同money...點知miss知道左唔係佢地做既...佢地一定上wendy堂好唔好過lo...一定成日針對佢地..依家上wendy堂都係小講野為妙啊!!
放左學...今日yiki話同我地一齊去apm玩下,,佢話比wendy搞到唔開心,,所以去玩下,,,係kt,,mtr見到yuki一齊面試既fd,,ka po呀.同佢傾左好多心事同秘密野la...一身都鬆曬...終於可以回復正常... |
| 刊登時間︰2006-10-14 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 50 | »
|