| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
年初三=]
 |
|

WELL..TODAY年初3 AH..XD
12點幾先開始整野..跟住呢..PCC打黎問我B吾BQ..我話入西貢-_-我好想去的
但系為左逗利是-0-嘿=]過多陣..NEKO果班人又問我去吾去BBQ..-0-..
又話吾去..哎牙我好想去架-0=...嗚!!算啦=0-
跟住等埋牙嬋就出門口..過返去我屋企果邊先..=]
因為要拎野同埋等埋MUM & DAD..牙嬋跟埋入去逗利是XDDD..
跟住入到去..想去食雞飯-_-頂佢個肺..冇開!!超吾開心=[
咁之後就上去LA..以為D人到哂..點知吾系LOR吾該!!
玩電腦過左陣..牙婷就黎左LU=]!!跟住牙嬋玩緊電腦..
就系我同牙婷無無聊聊之際..牙婷就話出去行下啵..
跟住行到出去無耐..又逗左封利是LA..哈..XD!!本身逗左好多封的了=]
之後就同牙婷去第1座傾計LA..都傾左好多野=]!!
跟住佢比左飛煙我食-_-..比佢引誘左我食=]!!
咁之後坐多陣就返上去..蚊姿同牙HONG未到!!
跟住就玩左陣電腦,,就出去食盆菜=0-都吾系好夠飽的說..=^=
之後同牙嬋入去整杯麵食好過LA=]..又玩下電腦..
跟住又上蚊姿度咁..系蚊姿度影左CAM相..4個吾夠位影LOR吾該..
要2個2個影..=0=!!!!!以前細個覺得好多野玩GA入西貢=__=..
但系而家覺得悶悶地咁=]!!跟住落返去牙婆度..老弓就打比我LA..
系咁捉住佢黎鬧-0-問佢做乜吾聽電話..大佬..幾日先打一次黎..唉=[
跟住就玩下咁LA..又食麵LA=0=肚餓..跟住1點幾就走佬LU..
坐的屎..個屎機佬都幾搞笑..哈=0=$150就入返屯門LA!!=3=
返到去咩都吾理..返上床訓教-_______________-*
P.S SORRY喔PCC同NEKO=0=我好想去架..下次如果去記得再叫我..
因為N年先見一次嘛=]!!
|
|
刊登時間︰
2006-02-01 05:45 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 249 | »
|