| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
年初一..=]
 |
|

今日9點幾先起左身..=0=...
跟住玩左陣電腦就開始整野..=]..
等左老豆等左勁耐LA..=V=..
跟住我同MUM出去先..要去九龍=_=..
上到去..收左5-6封利是=] YEAH..!!
跟住就悶左陣..3點到..就同牙嬋去左新之城影相先..
幾令啵..=]
下次先POST返張相..XD..
跟住去家樂果邊..坐低左..去左AK公園..
有個傻佬囉吾該=0=嚇死我同牙嬋..勁快走佬!!XD
跟住我地行到去家樂果邊果陣..=0=..
果個傻佬無啦啦走左出黎..仲要拍一拍D野..
嚇到我同牙嬋走左上電梯..落返黎就吾見左佢..幾想
搵返佢牙=0=但系又要淆啵..=0=FUCK
跟住去左夾糖=_=....夾左好Q多..
跟住就周圍行都食野LOR..=]
6點15分返到去..過多陣就打邊爐=0=..
成10點先走..=]返到去..想訓覺..但系牙嬋捉住我傾計=_=
好慘的=0=......之後成2點先訓....=0=
|
|
刊登時間︰
2006-01-31 09:04 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 249 | »
|